Over

ki marketing komt voort uit een van de meest succesvolle online foodplatformen van de afgelopen 10 jaar, livingthegreenlife.com. Daarnaast zijn we de afgelopen jaren al actief voor opdrachtgevers in de food én in de non-food sector. Onze marketingfilosofie hebben we opgedaan door te leren, enthousiast te zijn (en blijven) en uitdagingen aan te pakken die ons en de opdrachtgever altijd verder brengen. Met een compact team, een eigen studio in kantoor en een berg aan gezamenlijke ervaring verlenen wij onze diensten aan velerlei opdrachtgevers; van de lokale horecaondernemer tot aan multinationals als Unilever, van techbedrijven in opstart tot kunstenaars voor wie KI MARKETING alle communicatie vervult. Voor al onze opdrachtgevers gaan we tot het uiterste, van groot tot klein, van food tot non-food. Wij staan altijd open voor nieuwe samenwerkingen, benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

KI onderzoek, kennis & filosofie

Bij ki marketing zijn we altijd bezig met nieuwe bewegingen, inzichten en visies op en in de markt. Zo zijn er nauwe banden met Nyenrode Business University (Prof. Dr. Henry Robben, hoogleraar strategische marketing) en B. Joseph Pine II, de Godfather van de Experience Economy waarvan ki marketing als enige in Nederland gecertificeerd is. Beide schuiven met regelmaat aan als externe adviseurs voor verschillende cases. Daarnaast publiceren we artikelen en whitepapers om de grenzen van marketing steeds verder te verkennen. Neuromarketing is een van deze gebieden.

neem contact op

Bedankt voor de inzending!